ДОГОВІР ОФЕРТИ

1. Загальні положення

Сайт https://spacemath.com.ua/ (далі — Виконавець) пропонує будь-якій фізичній особі (надалі «Замовник»), яка висловила готовність скористатися послугами Виконавця укласти Договір оферти (далі — Договір) шляхом його акцепту.

У разі прийняття викладених нижче умов та оплати послуг особа, яка здійснює акцепт цієї оферти, стає Замовником.

Єдиним, повним та беззастережним акцептом цієї публічної оферти вважається факт оплати Замовником послуг, що надаються Виконавцем відповідно до умов Договору, шляхом натискання на кнопки «Записатися» та «Замовити» та наступних дій на сайті Виконавця за адресою: https://spacemath.com.ua/ (далі — « Сайт Виконавця»).

Встановлення позначки під час реєстрації означає згоду з усіма пунктами даного Договору.


2. Терміни і визначення

З метою Договору Сторони погодилися використати такі терміни та визначення:

Платформа - спеціалізований віртуальний майданчик з усіма електронними матеріалами (програмний комплекс), що розташовується за адресою https://spacemath.com.ua/.

Курс - обраний замовником віртуальний клас на Платформі, адміністрований силами Виконавця, учасником якого стає Замовник на основі свого облікового запису.

Особистий кабінет — персональна сторінка Замовника на Платформі, доступ до якої стає доступним Замовнику після реєстрації на Сайті Виконавця.

Інформаційні матеріали, права на які належать Виконавцю, що розміщуються силами Виконавця в особистому кабінеті: відеоматеріали (включаючи відеоуроки), домашні завдання, статті, будь-які зображення та будь-які інші електронні матеріали.


3. Права та обов'язки виконавця

Виконавець прагне забезпечити максимально стабільний рівень доступності та продуктивності послуг, але не буде нести відповідальність за невиконання або затримку виконання зобов'язань у зв'язку з обставинами, незалежними від нього (форс-мажор).

Це включає в себе, але не обмежується ними, такі обставини: військові дії, пожежі, повені, страйки, DDoS-атаки, відсутність або затримка послуг третіми особами чи потужності використовуваного обладнання.

Виконавець не буде нести відповідальність за будь-які помилки, пошкодження чи інші непередбачені ситуації в результаті використання надаваних послуг.

На підставі власного рішення, у зв'язку з незаконним використанням матеріалів, послуга може бути призупинена або припинена з повідомленням та без повернення невикористаних коштів.

В разі, якщо обліковий запис не був активований протягом 30 днів після реєстрації, він може бути видаленим.


4. Права та обов'язки Замовника
Замовник зобов'язується не використовувати послугу в будь-яких незаконних цілях.
Замовник зобов'язується не зловживати послугами, у тому числі спільним доступом до облікового запису з іншими користувачами, які будуть потім використовувати його у власних цілях.
Замовник є єдиним авторизованим користувачем облікового запису і зобов'язується підтримувати актуальну і вірну інформацію у своєму обліковому записі.

5. Політика авторських прав
Матеріал, розміщений на Сайті, є інтелектуальною власністю Власника. В разі використання матеріалів необхідна попередня згода з його Власником.
У випадку порушення Замовником даного пункту, Виконавець має право застосувати заходи згідно з пунктом 3 даного Договору.

6. Термін надання послуг
Цей договір діє з моменту створення облікового запису Замовника і до моменту його видалення.
Основний продукт Замовник отримує негайно після завершення оплати у автоматичному режимі.

7. Ціни та умови оплати
Оплата послуги вважається автоматичним підтвердженням прийняття Замовником усіх правил та умов цього договору. Якщо оплата не буде здійснена, Договір вважається неукладеним.
Після прийняття цього Договору Замовник погоджується з тим, що Виконавець стягує плату за надані послуги згідно з тарифами встановленими на сайті Виконавця. Тарифи включають в себе плату за послуги і все, що пов'язано з використанням послуг Замовником.
Виконавець обслуговує клієнтів тільки на умовах передоплати і залишає за собою право відмовити будь-якому клієнту, вказавши причину відмови.
Замовник несе відповідальність за всі витрати, понесені Виконавцем у зв'язку з незаконною діяльністю Замовника, включаючи судові витрати і гонорари адвокатам.
Замовлення може бути видалене тільки за умови попередження. Попередження про видалення виконується через обліковий запис Замовника, а також дублюється на електронну пошту.
Замовник самостійно підтримує працездатність своєї електронної пошти на використовуваному ним поштовому ресурсі та своєчасно, не рідше ніж один раз на три доби, ознайомлюється з отриманими повідомленнями.

8. Політика повернення

Замовник погоджується з тим, що обліковий запис створюється відразу після прийняття даного Договору. Перед оплатою послуг Замовник має можливість безкоштовно протестувати роботу сервісу. Невитрачені кошти не можуть бути повернені на рахунок Замовника після того, як надавана послуга почала свою дію.


9. Політика повернення товару

Всі послуги та товари надаються онлайн, повернення товарів не передбачено.


10. Способи оплати

Сайт https://spacemath.com.ua/ використовує платіжну систему WayForPay. Виконавець не зберігає платіжні реквізити користувачів. Всі послуги та товари, придбані у Виконавця, надаються онлайн. Вся інформація про надання послуг вказана на веб-сайті до моменту покупки та в листі-підтвердженні електронною поштою. Коли вибраний курс буде оплачено, Замовник отримає електронного листа з інформацією та доступом до облікового запису.


11. Обмеження використання

Виключні права на Контент належать Виконавцю.

При спробі Замовника скопіювати відеоматеріали будь-яким чином, обліковий запис буде заблоковано без повернення коштів.

Використання матеріалів сайту в комерційних цілях заборонено.


12. Заключні положення

Договір є повною домовленістю між Виконавцем та Замовником.

Питання, які не врегульовані цим Договором, регулюються чинним законодавством України.

У разі виникнення суперечок та розбіжностей Сторони докладуть усіх зусиль, щоб усунути їх шляхом переговорів або у претензійному порядку. Термін розгляду претензії - 30 (тридцять) днів із моменту її отримання.

У разі неможливості вирішення спорів та розбіжностей шляхом переговорів або у претензійному порядку, Замовник погоджується з тим, що спірне питання буде урегульовано згідно з чинним законодавством України.

З метою постійного покращення якості надаваних послуг Виконавець може самостійно змінювати чи модифікувати послуги в будь-який час без попереднього повідомлення.

Договір набирає чинності з моменту 100% оплати послуг Замовником та діє до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.